Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Upis za žene i djecu u Plesnu školu Zumba Visoko

Plesna škola „Zumba“ organizuju upis na program Zumba Fitness za žene i djecu koji će se održavati u MSŠ”Hazim Šabanović” u sali za više namjene.

VisokonUpis je u ponedjeljkom i srijedom od 18:30 do 19:30 za djecu i od 19:30 do 20:30 za odrasle u , kada je i termin treninga.

Šta je to ZUMBA FITNESS PROGRAM?

Zumba je trening, koji se maskirao u zabavu i ples. Uz efikasne aerobik vježbe koje prate ritam inspirisan latino muzikom, pleše nekoliko miliona ljudi širom svijeta. Zumba zahtijeva da budete u stalnom pokretu i kada se jednom ”zarazite”, postat ćete zavisni od zumbe. Uz neprestano kretanje na treningu izvajat ćete tijelo i sagorjeti kalorije. Zumba je program i za žene i djevojke i muškarce, često se kaže od 7 do 77 godina, dakle ne postoji granica za starosnu dob, zumba je za sve one koji imaju ili nemaju iskustvo u plesu, a za sve one koji su ”ukočeni” zumba će srušiti barijere.

Kakvo djelovanje ima trening?

Aerobne vježbe pokreću velike mišiće u tijelu, a rezultat toga je pravilan protok krvi i kiseonika u tijelu. To je intervalni trening na kojem se vrši smjena naizmjeničnih ritmova plesa kao što su salsa, hip-hop, cha-cha-cha, pa čak i trbušni ples, koji savršeno oblikuju tijelo. Zumba stavlja poseban akcenat na mišiće abdomena, leđa, zadnjice i nogu. Posebno je važno što ima utjecaja na mišiće kičme i time poboljšava stabilnost, držanje, te ukupnu aerobnu kondiciju.

Od čega se sastoji jedan čas ZUMBA FITNESSA?

Koristimo model časa u trajanju od sat vremena, koji je organizovan na sljedeći način:

Čas počinjemo zagrijavanjem, razgibavanjem, te vježbama snage (trbušnjaci, vježbe za leđa, zadnjicu i noge) 15 minuta, zatim zumba basic koraci (merenque, salsa) nakon kojih se prelazi u različite ritmove cumbie, reggaetona, jer za svaku pjesmu koristimo različitu vrstu plesa.

Time naizmjenično podižemo i spuštamo intenzitet treninga, a različitim plesnim koracima opterećujemo određene mišićne skupine. Imate osjećaj kao da ste na dobroj zabavi, te često i zaboravite da ste tu došli da sagorite kalorije.

Nakon glavnog dijela, radimo vježbe istezanja, koje su jednako bitne kao i sam trening, jer istezanjem smanjujemo rizik od povreda ligamenata, tetiva i mišića. Ove vježbe često bivaju zanemarene iako je njihova važnost nemjerljiva, također poboljšavaju cirkulaciju, reduciraju stres i štetne produkte iz krvi.

Kome se preporučuje ZUMBA FITNESS?

Svima onima koji su se zapustili, ulijenili, onima koji uživaju u plesu ili žele naučiti da plešu, onima koji žele pokrenuti svoje tijelo, onima koji nisu našli dovoljno motivacije da samo treniraju kući. Onima kojima je genetika i ljubav prema hrani se odrazili na figuru. Zamijenite pogrešan način mršanja- izgladnjivanje, plesom.

Šta ponijeti na trening?

Tokom treninga, radi jačine vježbi ćete se sigurno znojiti, te vam preporučujemo pamučnu majicu, trenerku, čiste i što mekše patike, peškir i flašicu vode, te dobru volju, a pozitivnu energiju prepustite nama.

“Očekujemo vas s radošću i dobrom muzikom”, kažu instruktori zumbe Dino Hasanbegović i Erma Dautović.