Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Rješenje za otvaranje obrta, umjesto 30, čeka se šest dana

suada koljenovic1Općina Visoko jedna je od bh.općina obuhvaćena Projekatom regulatorne reforme koju sprovodi IFC, dio grupacije Svjetske banke, a uz pomoć donatora Kraljevine Švedske. U sklopu ovog projekta u rad je pušten i Elektronski registar administrativnih postupaka. Elektronski registar administrativnih postupaka je servis Općine Visoko koji omogućuje privrednicima da na jednostavan i transparentan način dođu do informacija koje ih interesuju u vezi administrativnih postupaka koje Općina provodi. Na ovaj način, investitori imaju uvid u sve elemente administrativnog postupka za koji su zainteresirani. – Osim što na ovaj način privrednici lakše dolaze do informacija i brže i jednostavnije rješavaju kompletnu administrativnu proceduru, ojačava se i pravna sigurnost i transparentnost rada općinske uprave, a značajne su i uštede koje iznose preko 353.000 KM na godišnjem nivou, a ogledaju se u nižim cijenama dokumenata, ovjera, pribavljanja dokumenata po službenoj dužnosti, kao i sniženim iznosima taksi i naknada. Indirektna, ali izuzetno važna ušteda je skraćeno vrijeme za rješavanje administrativnih postupaka, a kao primjer mogu navesti rok za rješavanje odobrenja za obrt, koji je zakonski do sada iznosio 30 dana, a zahvaljujući ovom novom sistemu sada jedan ovakav predmet riješimo za svega 6 dana. – kazala nam je šefica općinske Službe za finansije, privredu i lokalni ekonomski razvoj, Suada Koljenović.

Lakše do dozvola, brže do novih radnih mjesta

Prednosti uvođenja elektronskog registra već su osjetili i privrednici koji su ranije gubili mnogo dragocjenog vremena u procesu rješavanja papirologije i komplikovanih administrativnih postupaka.

edin zukan1– Ovaj novi sistem rada itekako olakšava rješavanja administrativnih postupaka i skraćuje proceduru. Samim tim i privrednici gube manje vremena i lakše se upuštaju u proširenje kapaciteta, a samim tim i otvaranje novih radnih mjesta. Ranije mi je mnogo vremena uzimalo prikupljanje brojne i obilne dokumentacije i papirologije, a ovim elektronskim registrom sve imam na jednom mjestu, sve je olakšano, a i sama procedura rješavanja je mnogo brža nego ranije. – istaknuo je Edin Zukan vlasnik firme „Frutti – Funghi“, koja se bavi proizvodnjom, otkupom, preradom i izvozom bobičastog voća i jagoda u cijeloj BiH i koja ima 10 stalno uposlenih i 50 sezonskih radnika.