Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Vispak za nepune tri godine skoro uduplao prihode

rusmir-hrvicRealizacija bosanskohercegovačke industrije Vispak d.d. u prvih deset mjeseci ove godine iznosi  29.196.251 KM i veća je za 92 posto u odnosu na isti period 2010. godine, kada je AS GROUP preuzevši većinski paket dionica kupio ovu kompaniju.

Povećan obim proizvodnje i plasman Vispakovih brandova rezultat su sve snažnijih marketinških aktivnosti usmjerenih na promociju kvaliteta Vispakovih proizvoda, a koji se temelji na kompetencijama za pravu bosansku kafu i bosansku kuhinju. 

„Investicija u Vispak se pokazala opravdanom. Trebalo nam je manje od tri godine da Vispaku osiguramo mjesto koje zaslužuje u domaćoj prehrambenoj industriji. Vratili smo Vispakove brandove na prodajne police, uporedo razvijajući nove robne marke. Ove godine bilježimo i značajniji prodor na tržištima regije, a naš izvoz dostigao je 20 posto udjela u ukupnom prometu kompanije“, riječi su direktora Vispaka Rusmira Hrvića.

 

Slogan „Pit ćemo mi nju ako Bog da i u Brazilu“ pod kojim je Vispak komunicirao svoje sponzorstvo Nogometne reprezentacije Bosne i Hercegovine u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo u Brazilu iduće godine, bio je riskantan, ali se na kraju isplatio. Realizacija kafe u prvih deset mjeseci ove godine veća je za 97 posto u odnosu na isti period 2010. godine, sa rekordnim plasmanom Zlatne džezve. Porast prodaje bilježe i brandovi iz programa „Bosanske kuhinje“ kao što su Tajna i Begova čorba, te segment praškastih proizvoda objedinjenih pod zajednički brand Laganini, čija realizacija je također u rekordnim iznosima.

„Moguće je da podaci zvuče fascinantno, pogotovo u vrijeme kada je i stagniranje uspjeh. Ipak, kapaciteti i mogućnosti Vispaka su mnogo veći od ovoga što sada bilježimo, kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima. Stoga smatramo da će iduća godina biti itekako značajna za dalji razvoj Vispaka u smislu povećanja udjela na domaćem tržištu, kao i saradnje sa novim kupcima u sferi izvoza. Zato planiramo, uz niz drugih poslovnih i promotivnih poteza, da idemo u Brazil sa najvećom džezvom na svijetu, odakle ćemo svijetu ispričati priču o pravoj bosanskoj kafi. Već teku pripreme za snimanje nastavka spota “Pit ćemo mi nju ako Bog da u Brazilu”, završava Hrvić.