Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Bakire, reci nam de

bakir izetbegovicU okviru svoje redovne ramazanske turneje, kao što je najavljeno, naša manjerka je gostovala u D. Moštru na SPC-Bare. Manjerka je ovom prilikom za sve svoje članove, korisnike i sipmatizere sa cijele općine Visoko priredila brojna iznenađenja, a kao najveće ovogodišnje iznenađenje je bilo prisustvo člana predsjedništva BiH gosp. Bakira Izetbegovića, koji umjesto da vodi makropolitiku i diplomatiju visokoga ranga, kako mu funkcija, koje je (ne)dostojan nalaže, bavi se mikropolitikom lokalnog nivoa vlasti zloupotrebljavajući sveti mjesec ramazan za ličnu promidžbu, a sve iz bojazni da će mu fotelja na idućim izborima iskliznuti. Uglavnom, posjeta sina našeg, dosada jedinog i neponovljivog, rahmetli Alije, izazvala je ozarenost i radost na licima prisutnih, a posebno naših penzionera i njihovih nana, kojih je, istini za volju i najviše bilo na ovom gostovanju. Penzioneri su od silnog ushićenja ugledavši predsjednika makar na čas zaboravili na sve svoje životne tegobe.

U jednom od prošlih pisanja rekao sam da će se u okviru posjete manjerke Moštru govoriti o sljedećem: šta smo, ko smo, odakle smo, koje smo vjere i kako ćemo se ‘pisati’. I bio sam u pravu! Samo što o tome nisu govorili organizatori, već gosti, između ostalih i predsjednik Bakir Izetbegović, koji je u svojoj besjedi kazao prisutnim kako da se „pišemo“ na predstojećem popisu stanovništva. S obzirom da je ramazan i da je iftar vrijeme kada se upućuju dove Uzvišenom Gospodaru, i kako to vrijeme poslije napornog dana posta nije za teških tema, tako je i bilo i na Bari. Zato nas je predsjednik ostavio neiformisanima o odgovorima na brojna pitanja koja nas tište, a na koja Bošnjaci čekaju odgovor od njega i njegove administracije, jer već dugi niz godina on i njegovi drugovi, koji su ga dopratili na Baru, ugodno žive ‘rješavajući’ egzistencijalna pitanja Bošnjaka, dok su isti Bošnjaci dovedeni u poziciju da u svojoj vlastitoj državi ne mogu ostvariti svoja ustavom zagarantovana prava.

Predsjedniče, za vašu informaciju i vaših pratilaca, novorođena djeca još nemaju matični broj, Bošnjaka je sve više gladnih i žednih, Bošnjaci svakodnevno ostaju bez posla, Bošnjaka više umire nego se rađa, država ne stimuliše nego destimuliše rađanje, Bošnjaci žive u getu između Sarajava, Zenice i Tuzle, Bošnjaci i bošnjačke zdrave firme svakodnevno gube tržišta zbog neuređenosti domaće legislative, a investitori nas zaobilaze u širokom luku zbog pravne nesigurnosti i nakaradne poreske politike koja samo stvara nove namete umjesto da iste ukida  s ciljem stvaranja boljeg poslovnog ambijenta. Omladinci bježe iz svoje države, jer im Vi, Vaši saradnici i Vaša politika, kao i politika lokalnih SDA-ovaca, koje ste posjetili na Bari, na daje nikakvu nadu u bolje sutra, niti daje bilo kakvu šansu za ostvarenje bilo kakve egzistencije. Ruku na srce, nije predsjednika niko o svemu navedenom ništa ni upitao. Govorilo se: „Moštrani, pustite čovjeka nek se iftari, ramazan je nije vrijeme za politiku“.  

Također, ni naša načelnica nije propustila priliku da kaže prisutnim da SDA ispunjava obećanja dana u predizbornoj kampanji, tj. da će se SDA vraćati među narod i u godinama kada nisu izbori i da će slušati glas naroda. Organizovanje iftarskih sofri je jedno od rijetkih obećanja koje su reformatori ispunili, a drugo je sve upitno ili nerealizovano.

Na dan gostovanja manjerke, u našoj nahiji su ponovo gostovala i braća iz neke nove turske općine, ispravite me ako griješim. Razgovaralo se o privredi, ali bez vodećih privrednika na našoj općini. I ova, kao i ona prethodna braća, su izgleda i pored silnih posjeta i sijela neupućeni u poslovni ambijent naše općine, pa im je to bilo neophodno ponoviti.

Na kraju ono što interesuje većinu posjetilaca i gosta manjerke, a sigurno i druge poreske obveznike, je činjenica da li predsjednik za obilaske ovih ili sličnih stranačkih sohbeta koristi državne novce tj. državna vozila i obezbjeđenje, ili troškove snosi sam, ili stranka, ili možda organizator dolaska?

Iz svega se nameće i pitanje da li je uopće moralno i etički prema drugim građanima da predsjednik države uopće podržava bilo koju političku opciju u kontekstu ramazana i iftara, jer je on predsjednik svih građana, a ne samo onih koji pripadaju SDA-u? Također, ima dosta onih koji poštuju ramazan, klanjaju i poste, a ne pripadaju, pa čak gaje krajnju aroganciju prema kadrovima SDA. Zato predsjedniče, ako si pravedan kao svoj babo, onda podrži svojim pompeznim dolaskom i njihov ramazan i post. 

Ovo pitanje se isto odnosi i na sve druge izabrane državne zvaničnike koji budžetska sredstva koriste radi lične promocije i promocije svoje političke partije.  

(Autor teksta: G.L)