Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Manjerka je opet krenula

manjerkaKako sada stvari stoje, reanimirana SDA će i ove godine putem zajedničkih iftara (zlo)upotrijebiti sveti mjesec ramazan za stabiliziranje i homogeniziranje baze svog glasačkog tijela oličenog u džematlijama/članstvu IZ BiH. Jedna od ovogodišnjih ramazanskih novina je i spektakularna posjeta ‘braće’ neosmanlija iz Turske koji dobiše nezasitu želju da se iftare sa ‘braćom’ iz Visokog.

Ovogodišnja ramazanska manjerka simbolično je krenula iz visočkog bastiona znanja, zvanog Medresa „Osman ef. Redžović“. Očito da je oprobani pokus manjerke, ove i prethodnih godina, dobro upalio, pa ima i ove godine da se za nju izdvoje sredstva, samo ne znamo čija (?!), i da se nazaposlenoj, gladnoj i bosonogoj visočkoj raji prirede zajednički iftari koji, eto, baš i nisu tradicija kod nas, ali kvazireformatori, kada je u pitanju borba za svaki glas koji dolazi iz religiozne bošnjačko-muslimanske baze, nemaju premca niti ikoga pitaju za fetvu pri uvođenju ‘pozitivnih’ noviteta u našu tradiciju koji će njima osigurati begovski život, a raju i dalje na uzici držati gladnom. Jer, logika kaže da ako nema gladnih – nema ni manjerke, a ako nema manjerke – nema ni glasova!

Iskreno se nadam da će ezdeaovci dok budu dijelili ‘kupusnu i krompir kalju’ iz manjerke narodu dijeliti i objašnjenja zašto se iz dana u dan broj nezaposlenih na našoj općini povećava, zašto još hodamo po blatu, umjesto asfaltu, zašto džematlije još iz ibrika umjesto sa česme abdest uzimaju, zašto njihova djeca u vrijeme recesije moraju plaćati skuplje karte za javni prijevoz, kako i na koji način se može biti volonter u općini itd.?!

Ezdeaovci su na svom putu odavno izgubili kompas kada su u pitanju individualna promocije i fotografisanje. Zaboravljaju da ova država BiH ima propise kojima je jasno definisano gdje i na kojim mjestima se mogu organizovati politički ili bilo koji drugi skupovi, čiji je organizator neka politička opcija. Pa, tako je propisano da se skupovi u organizaciji političke partije ne smiju organizirati po školama, vjerskim objektima itd. Da ezdeaovci ne biraju vrijeme niti mjesto kada su u pitanju fotografisanja i lična promocija, dokazala nam je prije samo nekoliko mjeseci ‘prva među nama’ u jednoj od naših lokalnih džamija kada je dušebrižno dijelila Kur'ane, te usput džematlijama i našoj ulemi iz mihraba održala i prigodan vazi-nasihat!? Dakle, ezdeaovci sebe vide iznad vjere i države, pa za njih, kada je u pitanju promocija stranke, ne vrijede niti vjerska, a niti svjetska pravila. 

Gore od svega je da ih niko od nadležnih, kako vjerskih tako ni državnih organa, u tome na sputava, a kamoli sankcioniše.

(Autor teksta: G.L)