Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Telemach otvorio novi korisnički centar u Zenici

telemach zenicaU cilju pružanja kompletne usluge u skladu sa svjetskim standardima i  približavanja potrebama svojih pretplatnika, kompanija Telemach je otvorila novi korisnički centar u Zenici, na adresi Titova br. 2, gdje svi zainteresirani mogu dobiti informacije o svim uslugama ove kompanije i prijaviti eventualne probleme u radu pojedinih servisa. Novi korisnički centar svečano je otvorila jedna od najstarijih korisnica Telemach/Telekabel usluga u Zenici, Izeta Talić koja je korisnica usluga ove kompanije u kontinuitetu već dvanaest godina. Talić je ovom prilikom iskazala zadovoljstvo uslugama koje koristi, ali i istakla da se osjeća počašćenom zbog prilike da upravo ona otvori korisnički centar, te zaključila da kompanija Telemach zaista brine o svojim korisnicima.         

Prilikom otvaranja korisničkog centra, I. Talić je od strane Telemacha poklonjeno korištenje TRIO usluge (televizija , internet i fiksni telefon) u periodu od šest mjeseci uz sve kanale iz ponude Telemacha od preko 170 digitalnih TV kanala medju kojima su HBO premium , Sport Klub HD itd. Ovom prilikom prisutnima su se obratili generalni direktor Telemacha BiH Željko Batistić i direktor Telekabela kao dijela Telemach grupe u Zenici. 

“Veliko nam je zadovoljstvo što je korisnički centar otvoren upravo od strane lojalnog i zadovoljnog dugogodišnjeg korisnika , čime se dodatno stavlja akcenat na odnos između korisnika i kompanije Telemach, čijem dodatnom unaprijeđenju kompanija teži. Otvaranjem ovakvog objekta, Zenica je postala dijelom porodice savremenih centara s prepoznatljivim brandom u telekomunikacionim uslugama kako u BiH, tako i u regionu”, rekao je Esad Bektaš, direktor Telekabela – Telemach u Zenici.  Direktor Batistiće je izrazio zadovoljstvo prisustvom na području Zenice i sve većim brojem korisnika raznih usluga koje svakodnevno opslužuju.

“Uvjeren sam da ćemo i u budućnosti zadržati lidersku poziciju u pružanju kvalitetnih i povoljnih telekomunikacijskih usluga, te ostati partner lokalnoj zajednici, a sve uz stalnu brigu za potrebe korisnika. Otvaranje novog korisničkog centra, širenje mreže, zapošljavanje lokalnih stručnjaka, samo su neki od segmenata procesa investicija u  podizanje nivoa kvalitete naših usluga. Želio bih ovom prilikom najaviti i neke novine koje pripremamo,  a to je skoro  povećanje brzina interneta, kao i dostupnost TV usluga izvan našeg kablovskog područja pokrivanja u Zenici”, istakao je Batistić.
       

Telemach korisnički centar će posjetiocima omogućiti upoznavanje sa svim naprednim servisima Telemacha u ugodnoj i modernoj atmosferi, te njihovo testiranje. Osoblje centra biće na raspolaganju posjetiocima za sva dodatna pitanja i informacije, te im pomoći da što lakše pristupe ponuđenim servisima. U BiH Telemach je prepoznat po jedinstvenim inovativnim ponudama koje omogućavaju nove i unaprijeđene servise. Radno vrijeme korisničkog centra je od ponedjeljka do petka od 8.00 do 18.00 sati i subotom od 8.00 do 13.00 sati.