Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

AS GROUP JELAH raspisuje konkurs za dizajn ambalaže

asgroupObavještavamo dizajnere, agencije i sve zainteresovane da je AS-GROUP raspisao konkurs za dizajn ambalaže iz proizvodnog programa Vispaka i AS-a.

Konkurs za dizajn ambalaže za dvije grupe prehrambenih proizvoda.
 

GRUPA I
 
Linija proizvoda Vispak:
 
Kutija – omoti za ambalaže / ČAJEVI
a)  Čaj od kamilice
b)  Čaj od mente
c)  Čaj od šipka
Potrebno je kreirati isključivo prednju/frontalnu  stranicu ambalaže.
 
Omoti za ambalaže / JUHE I ČORBE
a)  Kokošija juha s tjesteninom
b)  Juha od povrća s tjesteninom
c)  Tarhana čorba
Potrebno je kreirati isključivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
Omoti za ambalaže / Club Čokolade
a)  CLUB čokolada punjena sa sjeckanim lješnjakom
b)  CLUB punjena mliječna čokolada s lješnjak kremom  
c)  Mliječna – punjena mliječna čokolada s mliječnim kremom
Potrebno je kreirati isključivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
GRUPA II
 
Linija zrnasto praškastih proizvoda AS
 
Omoti za ambalaže
        a )  Riža
        b)   Pistacije
        c)   Kokosovo brašno
Potrebno je kreirati isključivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
 
Dimenzije  ambalaža  i  gramature  svih  proizvoda  koji  su  predmet  ovog  konkursa  se nalaze na kraju ovog dokumenta.
 
Pri kreiranju dizajna ambalaža potrebno je uzeti u obzir:
 
•  40 godina dugu tradiciju Vispaka
•  bosansku  kuhinju  kao  autohtonu  i  jedinstvenu,  sa  svim  njenim  simbolima  i osobenostima, kontinentalnog i mediteranskog, tradicionalnog i modernog.
•  kao i 10 korporativnih principa AS grupacije:
 
1. porodica
Zato  što  smo  porodična  kompanija i zato što sve svoje radnike ali i vanjske  saradnike, dobavljače i kupce vidimo kao dio naše porodice.
2. ljudi
Zato što bez ljudi ništa nije moguće i zato što su naši ljudi naše najveće bogatstvo.
3. lider i preuzimanje odgovornosti
Zato što nas nije strah da vodimo primjerom i da snosimo odgovornost za svoje postupke.
4. kvalitet
Zato što je naš krajnji cilj kvalitet.
5. zajednica
Zato  što,  bez  obzira  koliko  budemo  rasli,  nikada  nećemo  zaboraviti  odakle  smo  došli  i  uvijek  ćemo podržavati projekte koji vode ka unaprijeđenju naše lokalne zajednice, ali i naše države.
6. hrabrost
Zato što povlačimo hrabre poslovne poteze ali nikad bez promišljanja i analize.
7. odnosi sa dobavljačima i kupcima
Zato što su naši kupci i dobavljači dio naše porodice .
8. čestitost i poštenje
Zato što naša riječ vrijedi više od bilo kakvog ugovora.
9. obrazovanje
Zato što iskreno vjerujemo u koncept cijeloživotnog učenja i uvijek ćemo podržavati i ohrabrivati naše uposlenike ali i članove lokalne i šire zajednice da se što više obrazuju.
10. domaćinski odnos
Zato  što  želimo  da  se  svako  ko  radi  sa  nama  i  kod  nas  osjeća  dobrodošlo  kao  u  svojoj  kući,  ali  i  da poštuje kućna pravila.
 
Napomena:
Inkorporiranje  logotipa  koji  prate  određene  linije  proizvoda  je  neophodno.  Logotipe  možete  dobiti slanjem maila sa molbom na nermin.cesovic@vispak.ba 
Za dodatne informacije možete kontaktirati Adisa Hasakovića, e-mail: uprava@mcm.ba 
 
Sve radove slati  isključivo u elektronskoj  formi.
Dozvoljeni formati : JPG / TIFF / PDF 
Mail adresa za dostavu radova: nermin.cesovic@vispak.ba 
Sve dodatne informacije o konkursu / natječaju možete pronaći na našoj web stranici www.vispak.ba 
 
Krajnji rok za dostavu radova je ponedjeljak, 02.04 .2012. godine u 12.00h
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica.
 
Autori izabranih radova će biti direktno kontaktirani 15 dana nakon zatvaranja konkursa.
Kompanija  /  naručilac  konkursa  će  direktno  sa  autorom  ulaziti  u  pregovore  oko  eventualnog  otkupa autorskih prava za odabrana rješenja.
Kompanija nema pravo na korištenje / zloupotrebu radova koji su učestvovali na konkursu / natječaju.
Radovi ostaju puno pravno vlasništvo autora koji su konkurisali.

Original tekst i uslove Konkursa, te detalje dimenzija ambalaža pojedinačnih proizvoda pogledajte u PDF dokumentu na OVOM LINKU!

AS GROUP JELAH
raspisuje
        Konkurs za dizajn ambalaže
 
za dvije grupe (ispod navedenih linija)  prehrambenih proizvoda.
 
GRUPA I
 
Linija proizvoda VISPAK:
 
Kutija – omoti za ambalaže / AJEVI
a)  aj od kamilice
b)  aj od mente
c)  aj od šipka
Potrebno je kreirati iskljuivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
 
Omoti za ambalaže / JUHE I ORBE
a)  Kokošija juha s tjesteninom
b)  Juha od povra s tjesteninom
c)  Tarhana orba
Potrebno je kreirati iskljuivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
 
Omoti za ambalaže / Club okolade
a)  CLUB okolada punjena sa sjeckanim lješnjakom
b)  CLUB punjena mlijena okolada sa lješnjak kremom   
c)  Mlijena – punjena mlijena okolada sa mlijenim kremom
Potrebno je kreirati iskljuivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
 
GRUPA II
 
Linija zrnasto  praškastih proizvoda AS
 
 
Omoti za ambalaže
        a )  Riža
        b)   Pistacije
        c)   Kokosovo brašno
Potrebno je kreirati iskljuivo prednju /frontalnu  stranicu ambalaže.
 
 
Dimenzije  ambalaža  i  gramature  svih  proizvoda  koji  su  predmet  ovog  konkursa  se
nalaze na kraju ovog dokumenta
 
 
 
 
Pri kreiranju dizajna ambalaža potrebno je uzeti u obzir:
 
•  40 godina dugu tradiciju Vispaka
•  bosansku  kuhinju  kao  autohtonu  i  jedinstvenu,  sa  svim  njenim  simbolima  i
osobenostima, kontinentalnog i mediteranskog, tradicionalnog i modernog.
•  kao i 10 korporativnih principa AS grupacije:
 
1. porodica
Zato  što  smo  porodina  kompanija  i  zato  što  sve  svoje  radnike,  ali  i  vanjske  saradnike,  dobavljae i
kupce vidimo kao dio naše porodice.
2. ljudi
Zato što bez ljudi ništa nije mogue i zato što su naši ljudi naše najvee bogatstvo.
3. lider i preuzimanje odgovornosti
Zato što nas nije strah da vodimo primjerom i da snosimo odgovornost za svoje postupke.
4. kvalitet
Zato što je naš krajnji cilj kvalitet.
5. zajednica
Zato  što,  bez  obzira  koliko  budemo  rasli,  nikada  neemo  zaboraviti  odakle  smo  došli  i  uvijek  emo
podržavati projekte koji vode ka unaprijeenju naše lokalne zajednice, ali i naše države.
6. hrabrost
Zato što povlaimo hrabre poslovne poteze ali nikad bez promišljanja i analize.
7. odnosi sa dobavljaima i kupcima
Zato što su naši kupci i dobavljai dio naše porodice .
8. estitost i poštenje
Zato što naša rije vrijedi više od bilo kakvog ugovora.
9. obrazovanje
Zato što iskreno vjerujemo u koncept cijeloživotnog uenja i uvijek emo podržavati i ohrabrivati naše
uposlenike ali i lanove lokalne i šire zajednice da se što više obrazuju.
10. domainski odnos
Zato  što  želimo  da  se  svako  ko  radi  sa  nama  i  kod  nas  osjea  dobrodošlo  kao  u  svojoj  kui,  ali  i  da
poštuje kuna pravila.
 
Napomena:
 
Inkorporiranje  logotipa  koji  prate  odreene  linije  proizvoda  je  neophodno.  Logotipe  možete  dobiti
slanjem maila sa molbom na nermin.cesovic@vispak.ba  
Za dodatne informacije možete kontaktirati Adisa Hasakovia, e-mail: uprava@mcm.ba  
 
Sve radove slati  iskljuivo u elektronskoj  formi.
Dozvoljeni formati : JPG / TIFF / PDF  
Mail adresa za dostavu radova: nermin.cesovic@vispak.ba  
Sve dodatne informacije o konkursu / natjeaju možete pronai na našoj web stranici www.vispak.ba  
 
Krajnji rok za dostavu radova je ponedjeljak, 02.04 .2012. godine u 12.00h
Pravo ueša na konkursu imaju sva pravna i fizika lica.
 
Autori izabranih radova e biti direktno kontaktirani 15 dana nakon zatvaranja konkursa.
Kompanija  /  naruilac  konkursa  e  direktno  sa  autorom  ulaziti  u  pregovore  oko  eventualnog  otkupa
autorskih prava za odabrana rješenja.
Kompanija nema pravo na korištenje / zloupotrebu radova koji su uestvovali na konkursu / natjeaju.
Radovi ostaju puno pravno vlasništvo autora koji su konkurisali.