Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Novih 15 proizvoda na domaćem tržištu

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak plasirala je, u prvoj polovini ove godine, 15 novih proizvoda na domaće tržište. Projekt uvođenja novih proizvoda obuhvatio je sve proizvodne programe Vispaka, kao što su program kafe, gotovih jela, čokoladni program, snack i program praškastih proizvoda.

“Jedan od načina izlaska iz stanja nekontroliranog trgovinskog deficita je pokretanje i razvoj domaće proizvodnje u cilju zadovoljenja potreba bh. tržišta. Vispakovih 15 novih proizvoda, uz 165 postojećih koji se uspješno bore na domaćem i inostranim tržištima, sasvim sigurno su dio rješenja problema zvanog trgovinski deficit”, istakao je direktor Vispaka Rusmir Hrvić.

Riječ je o visokokvalitetnim domaćim proizvodima kreiranim po vrhunskim svjetskim standardima unaprijeđenja kvaliteta, sa novim okusima, savremenog i dopadljivog pakovanja.

Sa tehnološkog aspekta u potpunosti su iskorišteni vlastito znanje i postojeći proizvodni kapaciteti, uz uključenje vlastitih investicijskih izvora, sa ciljem zaokrženja asortimana prema potrebama tržišta, saopćeno je iz Vispaka.

(www.fena.ba)