Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Mugdim Imamović: Vispak se vraća na “velika vrata”

altPovodom imenovanja na novu, značajnu funkciju zamjenika generalnog direktora preduzeća Vispak Visoko, razgovarali smo s Mugdimom Imamovićem. Tema razgovora bila je ulazak AS Jelaha u ovaj nekadašnji gigant u proizvodnji hrane, nova ulaganja i budućnosti Vispakovih brendova.

U ugodnom razgovoru s gosp. Imamovićem u kancelariji zgrade Vispaka u Ozrakovićima, saznali smo dosta interesantnih detalja o historijatu ove firme i  ljudima koji su je pretvorili u jedan od vodećih brendova u nekadašnjoj Jugoslaviji. Vispak je nekada bio dio svakodnevnice posebno građana Visokog,  sinonim kvalitetnog domaćeg proizvoda koji  se  s  ponosom spominjao i degustirao – ističe tokom razgovora Mugdim Imamović.

“Iako Vispak danas nije dio one prijeratne uspješne priče, ja vjerujem da s novim snagama, novim metodom poslovanja, proizvodnje i plasiranja na nešto drugačije tržište, može vratiti i čak zasjeniti staru sliku. Mi smo s ulaskom AS Jelaha dobili velikog partnera i naša budućnost tek predstoji. Moramo  se vratiti na tržište koje je pomalo izgubljeno, naročito domaće. I mislim kad ujedinimo naše zajedničke napore, kroz jako razvijenu distribuciju  AS Jelaha, mi ćemo ući u dosta objekata gdje nisu bili do sada zastupljeni proizvodi Vispaka” – ističe Imamović.

Raspadom bivše Jugoslavije raspalo se i nekadašnje golemo tržište koje se svelo samo na prostor BiH. Poslije završetka rata u BiH uloženi su napori na obnavljanju starih poslovnih veza, ali uvedeni su i novi proizvodi.

„Novi će brendovi, ali i izmjene na starim isprobanim i prepoznatljivim, učiniti Vispakove proizvode ponovno traženim, posebno na domaćem tržištu. Završeni su preliminarni razgovori o toku razvoja novih brendova za pokrivanje pojedinih teritorija. Posebno sam ponosan na činjenicu da smo zadržali naš izvoz koji ima i trend rasta posljednjih godina. Želimo se fokusirati na susjedne države kako bismo značajno pokrili i njihove potrebe i približili se prijeratnom izvozu.“

Najstariji i najprepoznatljiviji Vispakov brend je Zlatna džezva, koja je od osnivanja Vispaka bila prvi i godinama najprodavaniji proizvod. Esspresso kafa je također prepoznatljiv brend, koji je još uvijek širom svijeta zastupljen, ali ga sve manje ima u domaćim kafeterijama, posebno u Visokom.

alt„Razlog zašto smo nedovoljno prisutni u visočkim, ali i mnogim drugim kafeterijama leži u činjenici da Vispak posljednjih godina nije mogao odgovoriti na zahtjeve ugostitelja. Da bi brend bio kvalitetno predstavljen, trebaju ga pratiti i dodaci, u ovom slučaju kafe aparati i pribor, što mi nažalost nismo uspjevali zadovoljiti. Na sreću i tu se situacija mijenja na bolje, pa možemo izaći sa kvalitetnim rješenjima za sve zainteresovane ugostitelje. Značajno je napomenuti da je, recimo, na američkom i švedskom tržištu jako zastupljena esspresso kafa. Taj će brend, zajedno sa Zlatnom džezvom, ostati zaštitni znak Vispaka, uz druge brendove koji će doživjeti manje ili veće promjene kako bismo se ponovno približili našim kupcima i zadovoljili njihove potrebe za Vispakovim provjerenim proizvodima“ – izjavio je za Visoko.co.ba Mugdim Imamović naglašavajući da se svi zainteresovani za prodaju esspresso kafe u ugostiteljskim objektima mogu obratiti sa svojim ponudama na koje će menadžment Vispaka rado odgovoriti.

Na pitanje šta privatno za njega znači imenovanje na odgovorno mjestu zamjenika generalnog direktora Vispaka, Mugdim Imamović kaže da je ovo jedna velika satisfakcija i ako bi ga poredio sa tokom napredovanja u svojoj karijeri, bila bi to kruna ličnog uspjeha.

„Uspjeh je tim veći što je priznanje stiglo od većinskog vlasnika  i ja im se i ovom prilikom zahvaljujem na ukazanom povjerenju i nadam se da ću to povjerenje i opravdati“ – istakao je na kraju razgovora Mugdim Imamović, drugi čovjek  na čelu Vispaka.