Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Mladi u projektu Zavičajnog muzeja Visoko: Afirmacija kulturnog i nepokretnog naslijeđa Visokog

altU organizaciji Zavičajnog muzeja  Visoko ove godine  je organizovan umjetnički performans mladih talenata osnovnih škola  na području općine Visoko i MSŠ Hazim Šabanović. Radi se o slikarima i crtačima, djeci koja imaju sklonosti prema  ovoj vrsti umjetnosti.

Ovaj umjetnički performans vodi profesor likovne umjetnosti Ishak Hajro, akademski slikar koji je i  član Stručnog kolegija Muzeja.

alt„Mi smo ove godine predložili ukupno tri sadržaja za Visočko ljeto, a ovaj koji uključuje rad sa djecom je i možda najkreativniji  i potpuno je nov projekat. Mi smo pokušali na jedan potpuno drugačiji način spojiti mladost i kulturno nasljeđe BiH – osobe koje imaju afiniteta da se izražavaju kroz likovnu umjetnost i djecu koja pohađaju Osnovnu muzičku školu Avdo Smajlović. Značajan doprinos ovom našem projektu daju Ishak Hajro i Nedim Limo koji daju svoj doprinos. Ovdje u ambijentui Muzeja, kao kulturne institucije, djeca sama odabiru motive koje će slikati kao i tehnike koje će koristiti, a za to vrijeme imaju pratnju  mladih kolega muzičara koji izvode prekrasne numere, sada trenutno na gitari, a u petak i subotu tu će biti i harmonika.“ – istakao je profesor Hodović.

altO iskustivima i značaju ovakvog rada razgovarali smo i sa mladim Malikom Trakom koji ističe svoje zadovoljstvo or ganizovanjem ovakvih projekata za mlade.

altProfesor Hodović ističe da ne zna zašto ovaj projekat rada mladih nije ušao u zvanični program ovogodišnje manifestacije Visočko ljeto, iako za njega nisu tražena nikakva novčana sredstva, jer je Muzej troškove pokrio preko svojih sponzora.

„Nije nam jasno zašto ovo nije uvršteno u manifestaciju Visočko ljeto. Ne znam zašto niej data prilika da i ova djeca uđu u svanični program, koji ništa nije koštao“.

Performans mladih umjetnika, slikara, crtača i muzičara trajat će još u petak i subotu 30. i 31.jula u zgradi i ispred zgrade Zavičajnog  muzeja u Visokom.