Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Moć marketinga i medija: “Kožu gule sa ovaca, a one mirno šute”

Da li vas varaju nagomilanim izrazima tipa “postpaid”, “tarifni paket” “mCommerce usluga” itd…!? Kada gledate ili slušate reklamne jinglove svih mobilnih operatera u BiH imate osjećaj da je sve džaba, ali kada vam dođe račun onda nastaju problemi. Vođeni ličnim primjerom istraživali smo jednu od “pogodnosti” koju nudi “BH Mobile” mreža.

Naime kada ste “postpaid” korisnik usluge “tarifnog modela” 15, 30, 50 ili 100KM pomenute mreže izenadite se kada recimo na računu dobijete posebnu stavku izraženu u KM, a koja se odnosi na nekome poslani “kredit”. Pojednostavljeno, ukoliko koristite recimo uslugu narodski nazvanu od “50KM”, eventualni poslani “kredit” nekome uračunat je posebno, znači 50KM + poslani “kredit”.

Za jedan od brojeva Dnevnog Avaza portparol “BH Telekoma” Nađa Lutvikadić potvrdila je ovu informaciju i rekla da je “problem” uočen.

– “Žurili smo da ta nova četiri paketa što prije pustimo korisnicima i nismo vodili računa o adaptaciji potpune usluge. U što skorijem periodu to ćemo prilagoditi tako da se odbija onoliko koliko šaljete m-Commerceom od postojećeg m-paketa. Tako da će se, recimo, pretplatniku koji je na m-30, a šalje 10KM, taj iznos odbijati od tih 30KM” – tako je govorila za Avaz Lutvikadić.

U praksi to još uvijek nije tako i mi smo zatražili pismeno objašnjenje u kojem smo naišli na koliziju između portparola BH Telecom Nađe Lutvikadić i Šefa službe marketinga i usluga Mustafe Fetića. U dopisu iz Direkcije Zenica između ostalog piše:

-“Izvinjavamo se zbog nesporazuma koji je nastao nepreciznim tumačenjem objavljenog u novinama, te Vas informišemo da smo pokrenuli inicijativu na nivou d.d BH Telecom-a, za uključenje potrošnje mCommerce usluge u cijenu pretplate izabranog paketa, a sve u cilju zadovoljenja potreba korisnika naših usluga na obostrano zadovoljstvo”

Do tada, plaćajte ceh svoje naivnosti i vjerovanja u marketing kao sredstvo foliranja korisnika.