Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Marketing od usta do usta – budućnost novih generacija

U organizaciji KREATIVNOG STAVA jedina WOMM ( Marketing od usta do usta)
agencija u jugoistočnoj Evropi danas u Visokom ima  još jednu radionicu i dodjeljuje nagrade najboljim kreativcima koji su učestvovali u kreativnim kampanjama.

U prostorijama Hotela Visoko danas od 11.00 sati  traje radionica kreativnih ideja u okviru koje su se na jednom mjestu okupili mladi ljudi željni znanja i prezentovanja novih ideja. Ovom će prilikom biti razmjenjena iskustva i postavljeni ciljevi daljeg djelovanja.


KREATIVNI STAV predstavlja orjentaciju ljudi da: traže nova, neočekivana, neobična i duhovita rješenja problema odstupaju od utvrđenih navika, stereotipa i šablona i ne priklanjaju se onome što je već ustaljeno kreativnije opažaju sredinu.

“To je sposobnost da se stvari promatraju na nov način”.    

„World of mouth marketing kao kategorija oglašavanja u cijelom svijetu, a tako i u BiH , je u ekspanziji, a  predviđanja njegovog rasta i razvoja su više nego pozitivna“ – istakla je danas u Visokom Ilda Zornić  Client Service Manager KREATIVNOG STAVA.


„Danas je s nama 20-tak kreativaca iz Visokog i s obzirom da ih ovdje imamo u tako velikom broju, odlučili smo doći ovdje njima u goste te danas zajedno raditi. Vaši su kreativci zaista posebni, dosta ulažu u sebe i imamo ih različitih „profila“. Tu su studenti građevine, pravnici, ekonomisti, žurnalisti…Zapravo među kreativcima mogu biti svi zainteresovani od 18 – 52 godine starosti, važno je da imaju ideje, da su željni znanja, ličnog obrazovanja i dobrih rezultata“ – izjavila je za Radio Q Ilda Zornić.


Više informacija o KREATIVNOM STAVU potražite na www.kreativnistav.ba