Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Poodmakli radovi na dionici Dobrinje – Kakanj

Radovi na dionici Kakanj – Dobrinje, autoputa od Sarajeva ka Zenici, odvijaju se brže od ugovorene dinamike.

-Izvođač radova na dionici (BH konzorcij koji čine Euroasfalt Sarajevo, Hering Široki Brijeg, HP Investing Mostar i Putevi Grude) napravio je takvu dinamiku gdje je planirano da se saobraćaj na novoj dionici autoceste pusti u promet do kraja 2008., a samo neki završni radovi ostave za početak iduće godine – izjavio je Feni direktor Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta Erdal Trhulj.

Prema njegovim riječima, osnovna karakteristika ove dionice u odnosu na prethodnu jest da je za isti rok potrebno izvesti duplo veći obim posla.

Pored 9,4 km nove autoceste sa šest mostova dužine po 10 m treba izgraditi i tri km nove regionalne ceste od kojih je 640 m na mostovima duž rijeke Bosne, kao i 8 km armirano-betonskih zidova na autocesti i regionalnoj cesti, te jednu pasarelu i rekonstruirati petlju Kakanj.

Trhulj je podsjetio da su se na ovom tenderu, uz strane ponuđače, prvi put pojavila dva domaća konzorcija što je za posljedicu dobilo jaču konkurenciju, bolji kvalitet i niže ugovorene cijene.

-Uz sve navedeno, ovo nam je bio jedan od najjačih argumenata u pregovorima s Evropskom investicionom bankom. Sami su se uvjerili u kvalitet i brzinu rada domaće građevinske operative – dodao je Trhulj.

-Podatak da je BH konzorcij sastavljen od četiri firme srednje veličine, za naše uslove, za samo tri mjeseca rada napravio vrijednost posla od 10 miliona KM, a veliki evropski „gigant” SCT, na sarajevskoj obilaznici, za gotovo osam mjeseci ni 700 hiljada KM za njih je bio poražavajući, a za nas trijumfalan-kazao je Trhulj. 

Još pet od 340 predmeta eksproprijacije je ostalo neriješeno, ali oni  ne bi trebali ugroziti planiranu dinamiku.

Rok za završetak radova je 30. mart 2009.

(Fena)