Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Slučaj “Muzaferija” ukazao na neefikasnost Općinske administracije

Slučaj sumnjivih tendera o kojima smo pisali u više navrata, a koji se odnose na dodjelu atraktivnih poslovnih prostora u samom centru grada, čiji je vlasnik Općina izgleda da će konačno dobiti svoj epilog i to tako što će Općina priznati propuste i greške svoje administracije te izmijeniti način dosadašnjeg rada.

Naime indikativan je bio slučaj Edina Muzaferije, čija je tenderska ponuda nekim čudom završila sa prijedlozima za dodjelu priznanja zaslužnim građanima Visokog!? Kako “oštećeni” tvrdi, radi se o namjernom uklanjanju ponude kako bi se tender namjestio nekim ljudima bliskim općinskim strukturama vlasti. Nakon toga smo objavili da većina zakupaca prostora neredovna plaća kiriju što je očigledno utjecalo da se nadležna Komisija ozbiljnije pozabavi cijelim slučajem. Upornost “oštećenog” Muzaferije Edina “natjerala” je Općinu da prizna svoje greške i propuste u cjelokupnoj proceduri.

Komisija za predstavke i pritužbe u svom dokumentu broj: 01/1-05-6-7/07 upućenom Edinu Muzaferiji, između ostalog navodi i slijedeće:

“….Nadalje, obzirom da je zahvaljujući Vašoj predstavci uočen nedostatak kada je u pitanju funkcionisanje protokola pri Odsjeku za poslove opće uprave i način evidentiranja pismenih pošiljki u Općini Visoko, ova Komisija je uputila Zaključak navedenom Odsjeku kao i Odboru za kvalitet Općine Visoko, za iznalaženje drugačijeg i kvalitetnijeg načina zaprimanja svih pismenih pošiljki u Općini Visoko, te izmjenu odgovarajuće procedure….”

Nakon ovog slučaja bit će neophodno uvesti izmjenu odgovarajuće procedure uvedenog ISO standarda 9001:2000 u općini Visoko. Ako ima nešto pozitivno u cijeloj priči o tenderima i Općinskim Službama, onda treba pohvaliti predsjednika Komisije za predstavke i pritužbe, Jasminu Zubić koja je suprotno dosadašnjoj Općinskoj praksi ukazala na propuste u radu Općinske administracije, te na taj način možda otvorila jednu novu stranicu u kojoj će Općina zaista biti servis građana, za razliku od dosadašnje prakse u kojoj je bila servis za sebe i uposlene u njoj.